Twój koszyk jest pusty

Oferta eSklepu Abakuz

Oferta sklepu internetowego Abakuz ważna jest na terenie Polski.

Wszystkie produkty oferowane do sprzedaży są prezentowane w katalogu produktów. Prezentacja zawiera informację o dostępności produktu, informację o producencie, zwięzłą charakterystykę produktu, fotografię, dane techniczne, wymagania sprzętowe i programowe w przypadku programów oraz akcesoriów i urządzeń wymagających współpracy z innymi urządzeniami.

Abakuz zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

Złożenie zamówienia

Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są:

  • za pomocą formularza elektronicznego z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia
    lub
  • telefonicznie: tel.: 22-404-8008  – od poniedziałku do piątku od 10.00 do 17.00.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.30, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.

Potwierdzenie zamówienia

Przesłane do nas zamówienie jest potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez naszego sprzedawcę.

Zamówienia złożone drogą elektroniczną mogą być potwierdzane tylko pocztą elektroniczną.

Jeśli zamówiliście Państwo kasę lub drukarkę fiskalną, to bardzo prosimy postępować

zgodnie z tym artykułem

Realizacja zamówień

Zamówiony sprzęt wysyłamy tylko przesyłką kurierską w ciągu maksymalnie dwu dni roboczych od daty zamówienia najczęściej na drugi dzień, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z nim wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

W przypadku większych zamówień Abakuz zastrzega sobie prawo do ich realizacji w osobnych partiach, jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.

W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen nasz sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Państwem.

Razem z przesyłką dostarczane są:

  • gwarancja,
  • dostępna dokumentacja
  • dokument zakupu - faktura VAT lub paragon

 Reklamacje i zwroty

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Możliwość zwrotu nie dotyczy ZAFISKALIZOWANYCH kas i drukarek fiskalnych.

Nabywca ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny.

Klient ma prawo - po uiszczeniu opłaty - do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela.

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy zwrot zapłaty następuje na konto wskazane przez Klienta w ciągu 14 dni od daty dostarczenia dokumentu korygującego do firmy.



 

Facebook

 

Używamy plików cookie, aby analizować ruch w tej witrynie, zapamiętywać Twoje preferencje i optymalizować ją pod kątem wygody użytkownika.
więcej informacji...